van stad naar stad - Reisverslag uit Thanjāvūr, India van ties tubbing - WaarBenJij.nu van stad naar stad - Reisverslag uit Thanjāvūr, India van ties tubbing - WaarBenJij.nu

van stad naar stad

Door: ties

Blijf op de hoogte en volg ties

26 Januari 2014 | India, Thanjāvūr

hey mensen ben ik weer met een geweldig verslag (euh)

na me eerste verslag zou ik naar puducherry gaan maar dat kreeg een paar dagen vertraging ivm dat ik ziek werd
na de dorp's dokter op bezoek gehad te hebben en een invus (ofzo iets)
en 2 spuiten in me reet en 10 tabletten ging het beter
laat me je vertellen dat is geen pretje hier
(voor de mensen die graag wat gewicht willen verliezen dan kun je beter wel hier komen)
in de tijd dat ik nu hier ben ben ik bijna 8 kilo afgevallen
en ik ben aan zoon mager ventje

maar puducherry is geweldig veel te zien en te beleven van lekker aan de zee zitten tot lopen door drukke winkelstraten de mensen zijn er wat makkelijker aangezien ze wel engels kunnen
in puducherry ben ik op het station een jongen uit de vs tegen gekomen
geweldige kerel dikke hippie van de nieuwe generatie
met hem ben ik een dag opstap geweest de stad een beetje verkennen met zijn 2tje en de volgende dag aju gezecht ik was nog niet klaar in pondy
er is echt een frans tintje hier achter gebleven van de straat naam bordjes en de huizen in het franse gedeelte achter zoon beetje elk huis is een klein tuintje te vinden met een enorme bloemen echt prachtig om te zien

voor de gene die de foto's heeft bekeken die ik geplaatst heb vraagt zich vast af wat die gouden bol is
nou dat is het matrimandir( de tempel van the mother) de ziel van het leef gemeenschap te auroville waar zo als ik zag veel hippie's leven
wou er een dag blijven maar toch besloten van niet

2 dagen geleden ben ik vertrokken uit pondy
in een bus na vedaranyam (geen zak te doen)
volgende dag in de bus naar kodikkarai (point calimere)
na de ochtend naar de zee geweest kijken naar hoe de vissers zich klaar maakte om te vertrekken en de zee op te gaan naar het natuurpark geweest om een stuk te lopen (niet veel speciaal gezien)
een paar paarden,zwijnen,ree&bambi
terug gekomen weer in het hotel wat gegeten
en weer ziek geworden:$
na de hele middag ziek op me kamer kwam de hotel beheerder aan de deur of ik eten wou na dat ik met handen en voeten duidenlijk had gemaakt dat ik slecht te pas was gaf hij mij het gebaar wacht hier 1 min
hij kwam aan zetten met een of ander rood drapje en gaf mij het gebaar het in me mond te doen en te kauwen (donders granzig)
maar na een uurtje voelde ik me een stuk beter
dus vanochtend vroeg 6:30 de bus gepakt naar thanjavur om maar is naar de big temple te kijken (wat ik morgen ga doen)
vandaag nog effe rustig aan doen

toch moet ik zelf vertellen dat ik een beetje heimwee heb
terwijl er mensen zijn die heel graag met me zouden willen ruilen
ga ik er toch het beste van maken

dat was weer een verslag (mijn stijl)

namaste











Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Thanjāvūr

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2014

thanjavur,trichy,madurai,rameshwarem

26 Januari 2014

van stad naar stad

15 Januari 2014

Mijn eerste EIGEN verslag OOIT
ties

Backpacken door zuid India.

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 3804

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 Januari 2014 - 20 Maart 2014

India

08 Januari 2014 - 19 Maart 2014

backpacken door india

Landen bezocht: